A vásárlás menete
1. Rendelés leadása
A megrendelő űrlap kitöltésével tudja a rendelést elküldeni és annak az általunk történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre.
2. Rendelés feldolgozás
A rendeléseket 1-2 munkanapon belül tudja cégünk teljesíteni a raktáron lévő termékekből. Hétköznapokon 12 óráig (délig) leadott rendeléseket még aznap eljutatjuk a kiszállítónak. Péntek délután illetve Szombat, vagy Vasárnap leadott rendeléseket leghamarabb Hétfőn tudjuk átadni a szállítónak.
A rendelés során javasoljuk, hogy adjon meg telefonszámot, mert ha bármi kérdés vagy probléma merülne fel a rendelésével vagy a kiszállítással, akkor azonnal fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot. Természetesen, ha ezt nem szeretné, és inkább csak az email címét adja meg, azt is megértjük és elfogadjuk.
3. Áru kiszállítása vagy személyes átvétele
Kézbesítési díjazás a következő formában érvényes az ország egész területére.
A kiszállítási költség összege bruttó árban értendő Magyarország bármely pontjára.
- 0 - 4999 Ft-ig 1290 Ft
- 5000 - 9999 Ft-ig 990 Ft
- 10000 - 14999 Ft-ig 690 Ft
- 15000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes
Személyes átvétel is lehetséges és ingyenes. Amennyiben szeretné megtakarítani a szállítási költséget, hívjon minket a következő telefonszámon bizalommal: +36 70 285 3583
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek 9-17:00h-ig. Szombat, Vasárnap: Zárva
4. Kivel tudok kapcsolatba lépni a rendelésemmel kapcsolatban?
Levélben és elektronikus úton is van lehetősége kapcsolatba lépni velünk az alábbi elérhetőségeken:
Fejes Zoltán
info@kavefarm.hu
+36 70 285 3583
Pf.: 14, Tapolca 8301
5. Mit tehetek, ha sérülten érkezett a rendelésem?
Amennyiben termékünk sérülten érkezett meg Önhöz, először is elnézést szeretnénk kérni ezért a kellemetlenségért. Hogy a problémát a lehető leghamarabb orvosolni tudjuk, kérjük, hogy a sérült termékről készült képet/képeket valamint pár szóban a problémát küldje el nekünk az alábbi email címre: info@kavefarm.hu. Munkatársunk legfeljebb 1 munkanapon belül válaszolni megkeresésére. Ügyfélszolgálatunkat is keresheti, ha kollégánkkal szeretné felvenni a kapcsolatot. Célunk a probléma megoldás a lehető leggyorsabban.
6. Mennyi időbe telik a sérült termék cseréje?
Normális esetben 2 munkanap alatt a sérült termék cserére kerül. Amennyiben a termék nincs készleten, más alternatív megoldást kínálunk fel, ami garantáltan megfelel az elvárásainak.
7. Kérdése van? Nem találja a választ?
Kollégáink állnak a rendelkezésére, ezért kérem nem habozzon felvenni velünk a kapcsolat, ha bármi kérdése vagy kérése lenne.